miercuri, 4 aprilie 2012

Un volum 2 la Nu plange sub clar de luna la Leda?

Hello:)Am aflat de pe blogul lui Alex ca la Leda va aparea un volum 2 la Nu plange sub clar de luna.WTF?Nu credeam ca este serie sau ceva.Dar ma bucur mult ca apare.Ati citit primul volum?Uitati mai jos :D

Admin a dezvaluit intr-un comentariu ca urmatoarul link de precomanda va fi la Sometimes by Moonlight de  Heather Davis…inca nu este oficial.

Iuuuui,ce ziceti?Aveti aici http://heatherdavisbooks.wordpress.com/books/never-cry-werewolf/ mai multe inforamatii,chiar de pe blogul autoarei:*
  
                                See ya'...

12 comentarii:

  1. eu stiam ca trebuie sa existe o continuare dar nu stiu daca e serie sau trilogie...

    pai, am citit prima carte dar nu m-a prea impresionat... nu stiu daca o s-o citesc

    RăspundețiȘtergere
  2. Intrati pe blogul meu, astept pareri : http://fantasybooks-27.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi se pare ca e mult prea mica, adica.... ce carte are doar atatea pagini?... nu cred ca o voi cumpara :(

    RăspundețiȘtergere
  4. Am citit primul volum, dar sincer ma descurajeaza numarul de pagini asa de mic. Nu cred ca o iau.

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu am citit primul volum, si nu o sa imi cumpar volumul acesta, are prea putine pagini.

    RăspundețiȘtergere
  6. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  7. Pacat ca sunt doar 160 de pagini.

    RăspundețiȘtergere
  8. A citit cineva cartea? Credeti ca merita? Pe mine prima carte nu m-a prea convins...

    RăspundețiȘtergere