sâmbătă, 14 aprilie 2012

Uite ca a venit si Pastele...



Va doresc Sarbatori Fericite si sa aveti un Paste de neuitat.Cred ca nu ne mai vedem pana maine,deoarece ma duc si eu la vopsit oua de Pasti.Noi le facem cu vopsea,dar mai trec si pe la Buni,unde le facem cu coji de ceapa si frunzulite(asa se face de obicei la tara).Voi cum vopsiti ouale?Toate ouale rosii sunt superbe,dar mie-mi place cu un stop de culoare,asa ca fac din toate,le mai amestec si vad ce iese.
Sa aveti parte de multe surprize frumoase si muuuulte dulciuri(ca-n poza) :)) Poate se strecoara din cosuletul Iepurasului si o carte pe care v-ati dorit-o,nu se stie niciodata :P.Oricum,sa petreceti bine si sa va distrati alaturi de persoanele dragi voua.Paste fericit!

11 comentarii:

  1. Oooo, foarte draguta urarea ta! Iti doresc si eu sarbatori fericite!! :* ...si da ce bine ar fi sa se strecoare o carte in cosul iepurasului :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Paste fericit, luminos, bucurii si sperante implinite. Hristos a Inviat!

    RăspundețiȘtergere
  3. Paste fericit tuturor. Hristos a Inviat!

    RăspundețiȘtergere
  4. Paste fericit si tie!!

    Va invit la un concurs pe blogul meu: http://fantasybooks-27.blogspot.com/2012/04/primul-concurs.html

    RăspundețiȘtergere
  5. Ah eu vin asa in intarziere cu urarile de bine, sper ca ai avut un paste frumos alaturi de cei dragi

    RăspundețiȘtergere
  6. ehhh.... de-acum la anul mai este Paste:)

    RăspundețiȘtergere