duminică, 29 aprilie 2012

Insurgent are...

Hello people! Stiti,poate ati observat sau poate nu,dar eu sunt cam obsedata de seria Divergent a lui Veronica Roth.Asa ca m-am documentat si am vazut ca in America,Insurgent are 544 de pagini!Nu mi-a venit sa cred!Sunt atat de bucuroasa!Mai  multe pagini cu Tris si Four.La noi nu stiu cate va avea,ca se mai schimba lucrurile sau formatul cartii,dar ideea e ca sunt oricum multe.Abia astept.Si stiu ca sunteti cativa dintre voi care nu au citit inca Divergent,dar le spun doar asa:Cartea e superba,nu asteptati pana apare si Insurgent ca sa o cititi.La mine e a doua serie pe lista de favorite,dupa Jocurile Foamei.Nu o sa fiti deloc dezamagiti ca ati dat banii pe ea!

5 comentarii:

  1. cred ca nr. de pagini e relativ, poate bazat pe limbile diferite... la noi o sa fie un numar poate apropiat dar sigur diferit.

    RăspundețiȘtergere
  2. si mie imi plac aceste serii si abia astept sa apara si insurgent in tara. Totusi, imi place entuziasmul tau ;):))

    RăspundețiȘtergere
  3. Abia astept sa apara,desi nu am citi primul volum. Ce bine ca are asa multe pagini!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Cate pagini?!!Nu-mi vine sa cred,dar ma bucur mult si vreau sa apara odata si la noi!!!

    RăspundețiȘtergere