joi, 29 martie 2012

Recenzie Orasul de Cenusa de Cassandra Clare(12)

Clary Fray nu-şi doreşte decât ca viaţa ei să revină la normal.
Dar ce înseamnă normal când eşti vânător de umbre, spintecător de demoni, mama ta se află într-o comă indusă prin magie, şi poţi vedea deodată vârcolaci, vampiri şi spirite ale naturii? Lui Clary i-ar plăcea să petreacă mai mult timp cu prietenul ei cel mai bun, Simon. Dar vânătorii de umbre nu-i dau pace – mai ales frumosul şi enervantul său frate recent regăsit, Jace. Iar singura ei şansă de a-şi ajuta mama este să-l urmărească pe sălbaticul vânător de umbre Valentine, care este probabil smintit, cu siguranţă malefic – să fie acesta chiar tatăl ei? Când şi cel de-al doilea Instrument Mortal este furat, înspăimântătoarea Inchizitoare îl suspectează pe Jace.
Dar este oare Jace gata sa-si tradeze prietenii si sa-si incalce principiile pentru a-si ajuta tatal?

Parerea mea: Autoarea aceasta e fenomenala,nu pot sa spun nimic mai mult.Are darul acesta de a tranti cate-o bomba printre capitole de raman cu gura cascata.Dar niciuna nu se compara cu alea de la sfarsit....Pfoai...ma omoara seria asta.Cartea are actiuni in fiecare pagina si sentimente puternice care parca le simti si tu la un moment dat.Autoarea invaluie adevaratele sentimente printre cuvinte si cu greu imi dau seama cateodata care este adevarul,ce vrea ea sa spuna sau ce se intampla.Iti da niste intorsaturi de situatii incredibile.Si se asigura ca tu nu vei mai lasa cartea jos din mana.Ma cam enervau partile in care se vorbea rau de Ingeri sau altele.Cateodata parca era prea intunecata cartea.Dar inafara de asta,ce mai pot sa zic...doar ca astept volumul 3!!!Cititi aceasta serie,Cassandra va va surprinde pe toti!

Punctajul meu:9/10

Puteti comanda cartea dand click aici