duminică, 18 martie 2012

Recenzie Luna Plina de Kelley Armstrong(11)

O cheama Elena. Este frumoasa, inteligenta si amuzanta. Si cel mai important este varcolac. Singura femeie varcolac din lume. Tradata de iubitul ei, un varcolac, Clay, care o musca si o transforma in ceea ce este acum, obligand-o la o viata plina de transformari secrete, Elena paraseste Haita adoptiva incercand sa se acomodeze vietii umane. Latura animalica pe care incearca din rasputeri sa o anuleze este imediat reactivata atunci cand varcolacul Alfa, seful Haitei, o chema sa salveze Haita, amenintata de criminali odiosi transformati in varcolaci si care incalca teritoriul acesteia ucigand oameni nevinovati. Lupta pentru siguranta si dreptate se trasforma in curand o lupta pentru sine si cu sine pentru o viata linistita. Care va fi deznodamantul, ce se va alege de Haita si cum va opta Elena sa traiasca aflati citind romanul scris de Kelley Armstrong.

Parerea mea: Aceasta carte a fost foartre interesanta,dar nu as pune-o la lista de favorite sincer.Cand am inceput sa citesc am crezut ca protagonistii au cel putin 25 de ani,dar de fapt sunt adulti in toata firea.Ceea ce mi-a placut la aceasta carte a fost faptul ca a fost scrisa din perspectiva Elenei,asa ca am putut simti mai intens sentimentele ei de furie,confuzie si iubire.Elena este singura fem,eie din lume care a supravietuit Transformarii.Dar cu cativa ani in urma a renuntat la acest mod de viata si s-a mutat in Toronto ca sa duca o viata linistita alaturi de Philip.Dar cand varcolacul Alfa o cheama imediat,ea se resemneaza si vine din nou "acasa".Amintirile,actiunile,obiceiurile si vechii sa prieteni o atrag din ce in ce mai mult in vechea viata,iar ea nu mai e sigura ca vrea sa scape de acolo.Acum toata Haita(sau ce a mai ramas din ea),trebuie sa lupte impotriva mutt-ilor(varcolaci fara haita care omoara pe oricine) si sa aduca din nou pacea in orasul lor.Clay este acolo si o sustine,dar Elena nu il va putea ierta niciodata pentru ceea ce i-a facut.Veti afla pe cine va alege Elena dintre Clay si Philip,cum va alege sa traiasca si daca e destul de puternica ca sa invinga alaturi de Haita pe mutt-i daca veti citi cartea.Nu va spun mai multe:)

Citat:"I-am privit cadavrul,cu ochii fixati in eternitate,si m-am vazut pe mine zacand jos.Eu trebuia sa fiu acolo.Ucisa intr-o clipa.O secunda.Acum in viata si alergand.Apoi moarta.Punct final.As fi auzit impuscatura?As fi simtit-o?As fi putut muri astazi,aici,in aceasta parcare.Puteam zace moarta.Aceasta dimineata ar fi putut fi ultima in care sa ma fi trezit.As fi luat ultimul pranz.(...)Sfarsitul putea veni intr-o secunda imposibil de scurta.Reflectand acum la toate astea,chiar eram inspaimantata."

Punctajul meu:8/10

5 comentarii:

  1. Pare interesanta cartea poate o s-o citesc si eu:)

    RăspundețiȘtergere
  2. imi place recenzia ta, frumos ca o dai ca premiu la concurs

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place ideea carti, ma bucur mult ca am gasit recenzia la carte aici pe blogul tau, eram curioasa cum este. Fascinatie de Melissa Marr am citit-o deja iar daca castig poate aleg cartea asta.:D

    RăspundețiȘtergere
  4. Este de o autoare pe care o apreciez.Imi place ce fel scrie ea.Cartea nu o am...insa am gasit-o pe internet si mi-am descarcat-o.probabil am sa o citesc intr-o zi :D ^_^

    RăspundețiȘtergere