duminică, 4 martie 2012

Recenzie Jocurile Foamei Revolta(7)

Katniss a supravieţuit calvarului Jubileului Pacificării şi, împreună cu familia ei şi Gale, este la adăpost în Districtul 13. Dar, în haosul final al jocurilor, Peeta a căzut prizonier în mâinile Capitoliului, iar preşedintele Snow îi pregăteşte o soartă aparte. În timp ce focul revoltei mistuie întreg Panemul, Katniss este sortită să devină simbol al revoluţiei. Pe măsură ce evenimentele se desfăşoară cu repeziciune, ea realizează însă că a fost mai degrabă un pion mutat pe tablă decât liderul celor asupriţi. Consecinţele devin de negândit pe măsură ce numărul victimelor creşte, iar Katniss trebuie să găsească o soluţie ce pare din ce în ce mai imposibilă.

„Revolta, încheierea perfectă a seriei extraordinare începute cu Jocurile Foamei şi continuate cu Sfidarea, va avea peste ani acelaşi ecou pe care l-au avut Împăratul muştelor de William Golding şi Apocalipsa lui Stephen King.”

Parerea mea: Eu cred ca acesta a fost cel mai emotionant volum fiind si ultimul.Dupa ce Peeta e capturat,Katniss nu se poate gandi la nimic altceva inafara de el,asa ca cei din Districtul 13 trimit o echipa de salvare ca sa-l ia.Dar el nu ajunge in toate mintile(nu va zic mai mult),dar in orice caz,e foarte schimbat si veti afla de ce...Katniss,Gale,Peeta si alti rebeli vor sa ajunga la vila Presedintelui Snow,dar pe drum se pierd multe suflete,Katniss aproape ca cedeaza,dar amintirea celor pierduti si increderea lor in ea o imbarbateaza.Sfarsitul mi s-a parut foarte tragic,cred ca am citit de cel putin 4 ori ca sa fiu sigura ca am citit bine.Doar atat va spun:Katniss pierde pe cineva important.Oare vor reusi rebelii in frunte cu Katniss sa doboare Capitoliul?Vor mai fi alte Jocuri ale Foamei?Cititi ultimul volum al acestei minunate serii,chiar merita!

Punctajul meu:10*/10