sâmbătă, 24 martie 2012

Happy Hunger Games!!!

Hehe lume,ce mai faceti?Eu m-am intors...De la ce m-am intors?...De la piata...:))Glumesc,nu ma duc la ora asta la piata,dar poate o sa incerc=))M-am intorc de la THE HUNGER GAMES!!!!!!A fost awesome,superb,gorgeous,miraculos,de vis,nemaivazut...Aveti un dictionar?Cred ca nici ala nu poate defini starea mea de plutire din acest moment.Si la ce ma gandesc acum?Pai prietenele mele sigur stiu la ce:la PEETA!!!Vai filmul a fost superb.Si imediat ce va aparea si pe net ma voi uita in fiecare weekend.Filmul nu a avut nimic schimbat din carte(ceea ce mi-a placut),doar ca nu au fost si detaliile pe care le vroiam noi:P...THE CAVE SCENE  a fost asa de sweet...Trebuie sa vedeti filmul,chiar daca ati citit cartile sau nu,desi ar fi bine sa le cititi.Mai aveti doar o zi de megareducere la Trilologie(vedeti pe siteul Nemirei).

Sorry,poate v-am plictisit,dar ma simt asa de bine acum...Ah,bine incetez.Sa aveti un weekend placut si nu uitati:MAY THE ODDS BE EVER IN YOUR FAVOUR!

5 comentarii: