joi, 22 martie 2012

In pregatire la Leda

Pentru cei care au prima carte,Leda va aduce o veste buna :apare si volumul 2!!Cititi mai jos:)


SARA SHEPARD
Adevar sau Provocare(Jocul minciunii, vol. 2)
ISBN: 978-973-102-445-5
Format: 13 x 20 cm
Aparitie: 2012
Cum ar fi dacă ai simţi că viaţa îţi este ameninţată?
Ce-ai face ca să te salvezi?
Ai fi în stare să te dai drept altcineva?
Niciodată nu spune niciodată!
Viaţa mea perfectă era o minciună.
Acum aş face orice ca să dezvălui adevărul.
Până nu demult, aveam tot ce-şi poate dori o fată: prieteni extraordinari, un iubit superdrăguţ, o familie iubitoare. Dar niciunul din ei nu ştie că am dispărut – că sunt moartă. Ca să rezolve misterul morţii mele, sora mea geamănă pierdută cu mult timp în urmă, Emma, se dă drept mine.
Iar ucigaşul meu îi pândeşte fiecare mişcare. Îmi aduc aminte foarte puţine lucruri despre viaţa mea, aşa că nu pot decât s-o urmăresc pe Emma, care încearcă să afle cum şi unde am dispărut. Dar cu cât sapă mai adânc, cu atât mai mulţi suspecţi scoate la iveală. Se pare că eu şi prietenele mele jucam o mulţime de jocuri – jocuri care distrugeau vieţile altora.
Oricine ar fi putut dori să se răzbune… şi să ne vadă pe mine – şi acum şi pe Emma – moarte.
Să continue jocul minciunii!
Adevăr sau minciună?
Pentru cele mai proaspete bârfe, noutăţi şi secrete, vizitaţi site-ul www.lyinggame.com.

Un comentariu: