marți, 6 martie 2012

Recenzie Bestia de Alex Flinn(8)

Sunt o bestie. O bestie. Nu chiar un lup sau un urs, o gorilă sau un câine, ci o creatură nouă, oribilă, bipedă cu colţi şi gheare şi păr peste tot. Sunt un monstru. Credeţi că vorbesc de basme? În nici un caz. Totul se întâmplă în New York. Acum. Nu este o diformitate, nu este o boală. Şi voi rămâne aşa pentru totdeauna, distrus, dacă nu reuşesc să rup vraja. Da, vraja, vraja pe care vrăjitoarea din clasa de engleză a aruncat-o asupra mea. De ce m-a transformat într-o bestie care se ascunde ziua şi bântuie noaptea? Am să vă spun. O să vă spun cum am fost Kyle Kingsbury, tipul care şi-ar fi dorit oricine să fie, cu bani, arătos, viaţă perfectă. Şi o să vă mai spun şi cum am devenit...o bestie.


Parerea mea:Aceasta a fost o carte care chiar mi-a deschis ochii.Este o carte foarte romantica,spusa din perspectiva lui Kyle,cel mai frumos baiat din liceu.M-a emotionat povestea care are ca tema 'fata urata cu baiatul superb',si dragostea puternica dintre acestia.Dupa ce Kyle a fost transformat in bestie,chiar isi da seama si "invata" cum e sa fi altfel si nu la fel de frumos.Kyle se indragosteste de fata de care a facut misto ani la rand deoarece nu era atat de frumoasa.Iar ea ii arata ca in dragoste orice e posibil si ca aspectul fizic nu conteaza atat de mult.Dar Kyle are numai un an ca s-o faca pe ea sa se indragosteasca de el si sa-i spuna 'te iubesc'.Nu va spun ce se intampla mai departe,doar va spun ca v-o recomand cu cea mai mare caldura...


Punctajul meu:10/10

Puteti comanda cartea si in engleza multumita librariei Libris.Pentru comanda click aici.

10 comentarii:

  1. Cartea asta a fost superba.Am imprumutat-o de la cineva,dar tot o sa mi-o iau ca e prea faina.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sooper carte.M-a impresionat cu totul !
    P.S:imi place recenzia si parerea blogaritei:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  3. asta are si film?
    nu am citit-o dar o stiu si pare cool

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da,are si film in care joaca Alex Pettyfer si Vanessa Hudgens :)

      Ștergere
  4. E foarte faina recenzia ta, vad ca ti-a placut mult cartea. Spre rusinea mea nu am citit cartea si nu am vazut nici filmul, dar sper sa pun mana pe carte curand.Dupa recenzia ta, vad ca, carte are un mesaj puternic, acela de a ne uita dincolo de aparente.

    RăspundețiȘtergere
  5. E pe lista mea! Vreau sa o citesc!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Sincer e prima data cand aud de cartea asta dar cred ca o voi citi.......:)

    RăspundețiȘtergere