marți, 15 mai 2012

Sa nu ma parasesti de Kazuo Ishiguro


Top 10 - Sa nu ma parasesti - Kazuo Ishiguro

As vrea sa va prezint azi o carte foarte frumoasa.Eu am vazut prima data filmul  Never let me go si am zis ca trebuie neaparat sa citesc si cartea.Este o distopie minunata cu o poveste de dragoste de neimaginat.Voi ce ziceti?
 
Tragic, emotionant, tensionat si cu un final surprinzator, Sa nu ma parasesti este unul dintre cele mai bune romane al lui Ishiguro, nominalizat la Booker Prize, National Book Critic Circle Award si Arthur C. Clarke Award si inclus pe lista celor mai bune carti ale anului in The New York Times, Publishers Weekly si in numeroase alte reviste prestigioase.
 
Katie H. este educatoare. Slujba ei este aceea de a-i ajuta pe „copiii-clone” sa creada ca, in institutia de la Hailsham, intre vizionarile de scene erotice din filme si joaca, intre colectiile de reviste sau carti si iazul cu rate, ei vor uita adevaratul si unicul motiv al existentei lor, acela de a dona organe. In scurta lor viata, care se intinde pret de un numar limitat de „donatii”, ei asteapta plini de speranta ziua cind vor avea parte de libertatea din spatele gardului de sirma ghimpata si cind vor inceta sa mai fie simple some, corpuri cultivate pentru piese de schimb.

3 comentarii:

  1. Filmul l-am vazut, mi-a placut. Cartea...nu stiu. cred ca este frumoasa si ea, desi n-am citit-o

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu am vazut filmul.A fost foarte emotionant si interesant in acelasi timp ,mi-a placut idee filmului.

    RăspundețiȘtergere