Recenzie Elixirul Vietii de Kenneth Oppel(17)

Cea mai bună carte pentru tineri a anului 2011 în topurile The Times şi Quille & Quire
CELE MAI BUNE INTENŢII
POT DA NAŞTERE
CELOR MAI ÎNTUNECATE OBSESII
Viktor şi fratele lui geamăn, Konrad, au explorat toate coridoarele secrete şi camerele tainice din somptuosul lor castel Frankenstein. Cu excepţia uneia.
Biblioteca Întunecată adăposteşte tomuri străvechi, misterioase, scrise în limbi ciudate şi pline de cunoştinţe interzise. Tatăl lor îi obligă să promită că nu vor vizita niciodată biblioteca, însă în clipa în care Konrad cade grav bolnav, Viktor înţelege că trebuie să descopere cartea ce conţine reţeta pentru legendarul Elixir al Vieţii.
Elixirul necesită doar trei ingrediente. Dar astre nefaste, o alchimie periculoasă şi un triunghi amoros nefericit pun în pericol, la fiecare pas, reuşita strădaniilor lui. Viktor ştie că nu poate să dea greş. Însă sorţii săi de izbândă depind de cât de departe poate împinge graniţele naturii, ale ştiinţei şi ale iubirii – şi cât de mult este dispus să sacrifice!

Parerea mea:O carte geniala care m-a tinut cu sufletul la gura pana la sfarsit din doua motive:primul,actiunile superbe care se petreceau in timp alert si care te lasau cu gura cascata.Cateodata aveam senzatia ca si eu sunt acolo cu ei,ceea ce mi se intampla foarte rar.Al doilea este dragostea interzisa pe care o veti afla voi mai incolo.Nu pot sa va spun mai mult de ea,deoarece as strica tot.Cu personajele...ce pot sa mai spun?Elizabeth e superba!Ii ador personalitatea,deoarece cand baietii o luau usor si spuneau ca e periculos,ea demonstra contrariul,demonstra faptul ca ea este puternica si are o fire de luptatoare.Statea foarte bine si cu psihicul,era mai tare chiar si decat baietii,veti vedea voi!Viktor e awesome.Imi place mult si felul lui de-a fi si mi-a placut cum isi descria el trairile la unele parti.El e pur si simplu un om normal care cateodata mai e gelos,furios iar cateodata-i pare rau pentru ceea ce a facut.Ca toti fratii,el mereu spunea ca Konrad e cel mai frumos,bine facut si inteligent dintre ei,iar el se simtea putin exclus din lumina reflectoarelor.Dar tot il iubea.
Dupa ce am citit cartea i-a inteles si titlul(Ucenicia lui Viktor Frankenstein) si coperta.Mi-a placut mult aceasta carte si TOT CE A MAI RAMAS DE ZIS ESTE CA ASTEPT VOLUMUL DOI!!!!

Punctajul meu:9.5/10