vineri, 4 mai 2012

Castigatorul!!!

Well,a venit momentul mult asteptat.Dar va rog cititi si ce am sa scriu acum,inafara de numele fericitului castigator.Va multumesc tuturor pentru ca ati fost alaturi de mine,chiar si celor care mai dau cate-un comentariu sa stie ca apreciez mult lucrul acesta.Mi-ar placea sa ramaneti alaturi de mine,chiar daca concursul se incheie,deoarece imi place mult sa "interactionez" cu voi.Va spun o chestie,desi nu este sigur:cred ca voi mai avea un concurs pe luna mai cu premiul Spulbera-ma de Tahareh Mafi,dar nu e sigur :) Sper sa pot face concursul si desigur ca sunteti toti invitati,dar sa mai asteptam un pic :D

Acum as vrea sa anunt castigatorul care chiar am vazut ca-si doreste una din cele doua carti.Multumesc tuturor pentru ca ati participat la concurs si stati linistiti ca voi mai avea.

Deci,fericitul castigator este...


CRISA cu 93 de puncte !!!!

 Crisa te rog sa-mi trimiti un mail la adresa andra_minculete@yahoo.com cu numele intreg,adresa si cartea pe care ti-o doresti din cele doua.Felicitari!
Ati fost multi la egalitate,dar "CONGRATS" tuturor!Ma bucur nespus ca ati fost alaturi de mine luna aceasta si sper sa nu ma parasiti...

DjKosta cu 74 de puncte
Sandy cu 62 de puncte
Glamour si Kristall cu 61 de puncte
-D-,Black Angel si Addicted cu 58 de puncte
Palade Cristina cu 57 de puncte

Restul participantilor au sub 50 de puncte.Daca considerati ca nu am calculat bine,puteti sa-mi lasati in comentariu "contestatia" voasta si voi verifica.Multumesc pentru tot.LOVE YA'LL!

4 comentarii: